Träningsvärk..

.. eller rättare sagt så kommer jag kanske att påminnas imorgon att jag var på Line dance ikväll.. och det var prexis lika roligt som förra gången.. när väl danserna kom igång så vaknade också minnet till liv så det kändes väldigt lätt.. men det går inte att börja fundilera på något annat mitt i snurrar och stamp för då tappar man fort bort sig o står vänd åt helt fel håll.. fast det gör inget för turerna är återkommande.. Upptäckte flera gånger att jag smålog hela nästan tiden, och det, om något, måste ju betyda att jag mådda bra av detta.. Jag ska nog åka tillbaka dit nästa torsdag också.. o billigt är det också.. endast 450 kr för 12 x 1,5 timmes leende.. o så är det klubbdanser imellanåt som man får gå på om man vill..

Annat är det på televisionen.. nästan rena rama kriget där o di bare gnäll på varann.. jag är glad att det snart är söndag.. fast sen kommer väl några veckors analyser..

Jag är också Glad att det är fredag i morgon.. o jag har skrivit upp mig på massage.. Misstänker att den kommer att kännas en anings ond men efteråt blir det mycket skönare..

Tror jag kommer ihåg några namn på danserna.. Honky tonk stomp.. County line.. hmm galop.. Round the gullop.. eller nåt sånt..

Åkte förbi nyhetsmorgonsändningen i morse.. men kameran var ju mest riktad mot Umeälven.. o min bil tycker inte om att bli blöt.. Men vinkade gjorde jag i alla fall.. =o)

Kommentarer
Postat av: Nina på Johangården

Ja, att du smålog måste betyda att det var roligt!

Önskar mig en sådan kurs jag med men hittade ingen denna höst... det blev skrivarkurs istället. Inte illa det heller för jag småler när jag skriver också.

Postat av: Mette

Oh skrivit upp dig på massage! ååååh... så underbart... hm...

2006-09-15 @ 14:34:55
URL: http://akuttvekan.blogspot.com
Postat av: Excessa

Nina.. Ja, det kändes så i alla fall. Har du kikat i lokaltidningarnas föreningsannonser? Det var där jag hittade min kurs. Skrivarkurs ska jag ta en annan gång.. misstänker jag kommer le då med..

Mette.. Nähej du.. gjorde massa ont.. men Väääldigt skönt efteråt! :-)

2006-09-15 @ 21:14:36
URL: http://excessa.blogg.se
Postat av: Nina på Johangården

Ja, jag har lusläst tidningarnas föreningsannonser och likaså bildningsförbundens annonser men hittade bara en kurs i hundstretching som hade varit kul...

men eftersom jag är lite svartbränd i knoppen så kom jag på att jag skulle nog ha bara en kurs i taget och då blev det skrivarkursen som jag hade anmält mig till redan i somras.

2006-09-15 @ 21:38:33
URL: http://ninajohangarden.blogg.se
Postat av: Excessa

Nina.. Du är en klok kvinna!

2006-09-15 @ 21:49:06
URL: http://excessa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback