Tack vare..

.. att rostmärkena på bilen fortfarande var kvar efter gårdagens tvättomatbesök så hittade jag bilen i morse när jag behövde den, eller rättare sagt cykelpumpen som ligger i skuffen.. En bilskuff är ett utmärkt förvaringsställe för en cykelpump för då är den ju lättåtkomlig när jag upptäcker att cykeln behöver fyllas på med luft.. i och för sig skulle jag kunna ha pumpen i lägenheten men då måsta jag ju springa upp en trappa för att hämta den o sen springa upp för att lämna tillbaka den till lägenheten.. Det kan bli många extra trappspringningar på en vecka o sånt vet jag inte riktigt om jag har tid med.. Fast jag fundilerar på att ta ett extravarv i trappen bara för att jag hört att man får en snygg häck av att ta dubbeltrappsteg.. Jag har också hört att fettet förbränner väldigt effektivt på morgonen innan man ätit frukost men inte orkar jag göra något innan frukost.. speciellt som jag inbillar mig att det Måste ta minst en timme.. Egentligen skulle ju en rush upp o nerför i trapphuset väl göra sitt till.. o jag behöver ju nödvändigtvis inte använda mina ickeexisterande träskor så då störs nog ingen granne av mina tidiga trappspringingar.. om de nu inte är väldigt känsliga o vaknar av mitt flåsande.. Okej, evenuellt kan jag kanske ta en stillsam trappromenad på morgonen, huvudsaken häcken blir fast o lite snygg snyggare..

Ett redigt styrkepass har jag i alla fall gjort i dag för jag transporterade ner sommardäcken till bilen, som jag hittade även i kväll, och i morgon, om jag kommer ihåg att kliva upp, ska däckservicemännen få lite att bita i för mina däck sitter väldigt mycket fast på bilen..

Jobbedagen har varit lättjobbad med endast ett tiotal akutsaker.. Underbart!
Många leenden o mycket fnitter.. Livgivande!
Ett flertal TummenUpp.. Uppiggande!
Flertal sekundlånga ögonblickar o magfjärilar.. hmm..

Har fått för mig att jag behöver (?) en ny mobil.. märket spelar ingen roll bara den är röd.. eller svart.. men jag vill inte ha någon som kostar flera tusen enkronor.. Har sökt o kikat lite men jag ska nog sova en natt eller två på saken för jag är lite osäker på om jag verkligen behöver en ny.. Känslan säger en sak o förståndet en annan.. Vaffö kan aldrig dessa två hålla sams?

Nu ska jag samsas med kudden, o jag hoppas att sömnen räcker lika länge som natten..

Btw.. hade olikmönstrade sockar på mig idag men inte var det någon som sa nåt om det.. ääh, alla som såg mig drunkade nog i mina ögon o då har de ju inte tid att titta på mina fötter.. Men det gör inget att de inte såg, själva känslan var ändå rätt skön..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback