Fynd..

1 klädrulle
Låsolja
Imprenex
Siliconstiftlistskydd
Galltvål..

Insikter.. berör..

Ett porträtt av Carl Johan Magnus Olof Rabaeus.. ord som fastnar och upprepar sig..

- Du vet väl att jag älskar dig!?
Som om en bandspelare fångat alla inre ord spelar den upp allt..
- Nej, det vet jag inte för..
Hur ska jag kunna veta det när du knappt aldrig sagt det?
Hur i F ska jag kunna veta det när du aldrig visat det?
Hur i h-vete ska jag kunna veta det när närhet och ömhet inte funnits i ditt ordförråd?
Hur i s---n ska jag kunna veta det när dumförklaringarna var de mest använda meningar du hade?
Hur ska jag kunna känna och veta vad kärlek är där inga kramar funnits?

- Jo, svarar hon med en tyst suck..

Carl Johan Magnus Olof Rabaeus beskriver det så bra.. som en svart liten punkt.. men utan den hade han inte varit den han är i dag.. (referat är jag inget vidare på men special-K repriseras 4/2 och 8/2)

Tankarna vänder sig ut och in och plötsligt tänker de ur ett annat perspektiv..men ändå är det samma..

Om man verkligen älskar någon så har man väl respekt för den människans tankar och handlingar? Om man verkligen och äkta håller av någon av hela sitt hjärta så accepterar man väl det den gör, eller åtmistonde försöka stötta den människan i dens handlande? Om det inte är vansinniga handlanden som skadar människan på ett eller annat sätt..

Livet är inte lätt alla gånger men jag har all rätt att välja min väg! Därför väljer jag vägar utan pekfingrar och dumförklaringar! Väljer vägar där uppskattning föder uppskattning och där leenden sprider sig som en löpeld genom hela riket.. hmm.. varför begränsa löpeldsleendena till enbart Sverige.. nej, låt de spridas över hela världen..

Inledningssången från igår har förföljt mig.. men hittar inget med min, just nu, största favvo.. Men lite romantik hittade jag allt..



Kommentarer
Postat av: Lena

underbart vännen...

2007-02-02 @ 23:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback