Läslusten..

.. kommer och går.. Ibland är den vilande och ibland känns det som att det enda jag skulle vilja är att läsa böcker dag ut o dag in och till exempel jobba som bokresencent.. Fast då skulle jag ju måsta läsa sånt jag inte vill läsa.. o så måsta jag nog producera en eller annan text om det jag läst.. Nää, är nog inget för mig så jag fortsätter läsa när jag har lust och när jag vill.

Just nu har jag 2 olästa böcker liggandes i soffan och jag vet inte vilken jag ska börja med för båda känns lika lockande..
Om jag utgår från omslagen så är jag förälskad i båda eftersom det i bilderna finns underbart vackra ögon med.. Ögon som sett mer än jag någonsin kan drömma om.. Ögon som genomlevt saker jag aldrig kan föreställa mig..

Jag får nog dra lott om vilken jag ska börja med för båda känns lika intressanta..

 Jean Sasson

 Waris Dirie

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=RE2Rg91tpoQ



Mvh

Mike Florette

0708-270136



2010-12-08 @ 10:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback