I morse..

.. när jag satt på bussen så upptäckte jag att det var mycket ljusare än i går morse.. fast det kan ju vara inbillning o kanske var jag inte riktigt vaken i går.. Men jag är i alla fall säker på att det var bra mycket ljusare än det var nyårsveckan.. Solens upp och nedgång kan man hitta Här!

Har man ett engelskt ord man inte förstår kan man få en förståelse på denna sida.. men den funkar lika bra med svenska ord man inte förstår, fast då är det en viss fördel om man förstår den engelska översättningen..

På insidan av bussarnas dörrar står det; Se upp när du kliver av bussen!
Va va va.. är det vanligt förekommande att det ramlar ner flygplan o diverse andra obegripliga saker just vid busshållsplatser.. Undra om vissa hållplatser är mer drabbade än andra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback