Inga fel..

.. men många variationer kan man göra när man dansar line dance.. Jag är glad att jag hittat just den klubb och kurs som säger så att man kan inte göra fel, man bara gör en variation på dansen.. Jag är den första att erkänna att jag gör många variationer.. och det är sÅ roligt! :-)

I dag har jag också varierat mitt musiklyssnande och grannarna får nog en splittrad bild av mig.. Men det göra inget för det är ju så jag, liksom många med mig, är..

Ena stunden har jag en charmör som sjunger för mig på högsta volym..



och i nästa stund vilar jag i underbara toner som får mig att släppa alla andra tankar än här och nu..

Vivaldi

Variationer är bra! :-)

Kommentarer
Postat av: Visionary soul

Hah! Smittade jag ned dig, va? ;-) Jösses, den karlen han är liksom bara ENERGI... helt otroligt! DET är sexigt, det! :-) Det blev liv i den melodifestivalen när han kom in och exploderade över hela scenen, minns jag... ;-)

Det är härligt när man har sådana där dagar då man går igenom hela registret av sin musiksmak. Det blir som en riktig energikick! :-)

Postat av: Excessa

VS... vavava? Hade du också lyssnat på han? Hade jag ingen aaaning om ;-)
Jo, han är rena rama energiknippet och mycket mer.. skulle han knacka på dörrn o sälja jultidningar hade jag nog köpt hela sortimentet ;-)
Visst behöver vi både energi och vilsamhet i livet så en blandning är nog det bästa :-)

2007-01-28 @ 16:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback