Tänkte..

.. stå över.. men kunde inte motstå Mettes utmaning.. Men bara de 5 första frågorna..

1. Vad är det fulast plagg du har tränat i?
Eh.. hmm.. Träna? Vad är det?

2. Vilken är den sämsta ursäkt du hört från någon som kommit för sent?
Haha.. – Ursäkta att jag kommer för sent, men jag glömde bort att jag skulle jobba idag! Vem som sa det tänker jag inte avslöja ;-)

3. Vilken är den märkligaste boken du har i din bokhylla?
Det måste nog bli Stora heminredningsboken som jag köpte för lääänge sedan men knappt har öppnat. Om det är mode i heminredning så är den strax inne i andra andningen.

4. Vilken vana/ovana tänker du lägga dig till med när du blir gammal och komma undan med ursäkten att du är just gammal?
Hmm.. rapa o fisa oavsett vars jag är.. För gaser är icke bra att hålla inne med!

5. Hur gammalt är det äldsta klädesplagg du äger och när bar du det senast?
En cardigan som jag köpte när jag bodde i Övertorneå 1989. Den är lite (haha..) sliten men fungerar alldeles utmärkt när jag går hemma o slarvar. Det var nog häromdagen jag använde den senast.



Kommentarer
Postat av: Mette

Oh men de sista fem frågorna då?? hehehheh.

Postat av: Excessa

Mette.. Men de handlar ju om att man måsta komma ihåg filmer o skådisar o annat som är glömt.. Såna saker glömmer jag eftersom de inte sätter spår i mig.. förträgning kallas det visst ;-)
MEN.. om och utifall jag kommer på nåt så återkommer jag! hehehe

2007-01-07 @ 18:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback