Bara 6..

.. jobbedagar kvar innan semestern börjar..

Mina kunder och ringare börjar oroa sig lite för mig eftersom jag, hele sommarn, har svarat i telflonen och ringt.. Deras omtankar är värmande och jag hoppas att jag inte låter alltför skadeglad när jag säger att Snart är det min tur..

Några har klagat över sitt semsterväder o sagt att värmen o hettan kommer nog inte förrns i augusti till min semester.. Nääj, det vill jag inte, säger jag med lidande i rösten.. Då skrattar de ilakt åt mig o säger att de vet det.. himska människor..

Btw.. I går så upptäckte jag att friidrotts-VM är just prexis pågående under min sista semestervecka.. Fundilerar om jag ska ta tåget till Osaka o kika live på våra svenska medaljhopp..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback