Brahasaker..

.. kan faktiskt ibland komma till användning.. Tro mig, det är sant!

I morse skulle jag kolla en sak på datorn.. knäppte på strömknappen o slog igång den uppstod ett lågt men hörbart pfuffp.. hmm... *skumt* Sen när datorn vevat upp sig så hade skärmen ätit upp alla bokstäver till hälften.. hahaha.. Inte kunde jag kolla det jag skulle kolla.. Men eftersom även färgerna flöt lite hit o dit så körde jag lite virus på den men det verkade i alla fall vara okej. Nu har jag jämtat min gamla skärm som legat på vinden sen förra sommaren o den fungerar alldeles utmärkt.. Visst var den lite dammig men efter att jag torkat av den så är ju bilden bra mycket klarare än på den andra skärmen.. hmm.. Nähej, kom inte o påstå att den andra också var dammig.. tror inte alls på det.. ;-)

Skulle ha varit o shoppat brorsbröllopskläder i eftermiddag men mitt smakråd hade fått akut förhinder.. Men jag ska ju inte iväg förrns 5 juli så vi hinner nog hitta något innan dess.. o förresten så får jag ju tillfälle att göra av med ett par gram fett till innan klädprovningarna..

Btw.. sommarbyxorna som jag hade förra året.. dom är alldeles för stora i år.. Garderober är inget alls att lita på..

Men BraHaSaker är bra att ha.. :-)

Kommentarer
Postat av: Nina på Johangården

Den vanligaste orsaken till att garderober inte är att lita på brukar ju vara att kläderna krymper. Men du har tvärtomgarderober du. Lycko dig! Min garderob sköter sig än så länge... peppar peppar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback