För första gången..

.. har jag raderat en kommentar i min blogg.. hmm.. Nä, nu ljuger jag nog.. har allt raderat såna däringa som tycker att jag har en cool site.. Förstår inte riktigt hur de kan tycka det eftersom de för det mesta skriver på engenska o mig veterligt har jag knappt använt ett engelskt ord här.. Okej, förutom någon liten musiktrudelltlänk ibland då..

Denna däremot skrev på svenska o tipsade mig om sin blogg.. Absolut inget fel i det, för tips kan vara väldigt värdefulla ibland.. Speciellt om de kan ge en miljonvinst på V75.. Tyvärr har jag inte de känningar som kan tipsa mig om det så jag lär nog fortsätta förlora 20kr/veckan även i fortsättningen.. Men 20kr för en timmes spänning är ju ändå rätt billigt i förhållande till många andra saker.. Förutom cykling då, för den är gratis o en massa frisk luft får man i sig.. Tyvärr tycker inte volangerna om det men det driter jag fullständigt i..

Okej, jag har ju redan reklam i min blogg eftersom jag valt gratisalternativet, men det är mitt val o det står jag för.. Att däremot vara gratis reklampelare åt någon blogg jag aldrig ens tittat in i.. Tack, men Nej Tack!

Japp, jag är vrång idag men min blogg är min :p

Kommentarer
Postat av: Nina på Johangården

Man får vara hur vrång som helst i sin blogg, bort med alla ovidkommande kommentarer. Jag har nu fullständig kontroll över de kommentarer jag får och inget så kallat "skit" kommer ut. Bara det jag vill. Vrång är bara förnamnet på mig emellanåt :D
Och nu Bodyrockar vi :DDD

Postat av: Excessa

Nina.. Bra det! Då fortsätter vi att vara vrånga! :D
Japp, rockar hårt :DDD

2007-06-15 @ 20:00:04
URL: http://excessa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback