Ickefungerande..

.. telefoner o allmänt kaos i morse när vi öppnade nya butiken.. När sen telefonerna började fungera så kunde varken jag eller bästa jobbkompis ta emot samtal när det ringde.. hmpf.. Ingen ordning på någonting tänkte vi ända tills vi upptäckte att vi tryckt på fel knapp.. Sen blev det många skratt när vi kopplade fel o tappade bort kunder under dagen, men tack vare att vi förvarnade dem så fick vi mest leenden tillbaka..

Var förbi gamla kontoret o hämtade fax i morse o blev väldigt vemodig.. o lika vemodiga var våra gamla fikarumskompisar när de ringde.. Mest för dem tror jag för i vanan var det många som hade varit på väg in till vårat rum o upptäckt att det var tomt..

Jag är i alla fall himskans tacksam för att vi har plats för fler medarbetare, och det var underbart att få det nya ljuddämpande stereoheadsetet så jag (och de andra) slapp omkringstörande ljud..

Det är spännande med nya saker men det tar allt lite på krafterna.. eller börjar jag bli gammal tro... hehe

Misstänker att jag kommer att somna ovaggad ikväll... o i morgon är det fredag ;-)

Livet är allt lite Underbart imellanåt..

Kommentarer
Postat av: Nina på Johangården

Börja bli lite gammal... vad är det för snack. Du är väl inte nittio år än? Då kan du tala om gammal :-)

Postat av: Excessa

Nina.. 90? Nämen herreguu, har ju fler år dit än vad det tagit mig hit.. Okej, du har rätt.. rena rama ungdomen jag :-)

2007-06-05 @ 23:39:44
URL: http://excessa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback