Nästan..

.. ingenting blev gjort i går.. förutom lite plock då.. och jag somnade på tok för sent för att vakna pigg i morse.. Ändå var jag inte helt utslagen, men det beror nog mest på att jag sov hela tiden när det var meningen att sova..o sånt är skönt.. o jag hann med lite plock i morse också, så nu ser det mindre charmstökigt ut.. hehe

Bidde lite frustrerad i dag när decibeltalet i rummet blev så högt att jag inte hörde vad den i telefon sa.. försöker visa med hela mitt jag att jag blir störd, håller för örat som inte lyssnar i telefon, kryper ihop bakom min skärm och pratar tystare.. haha kanske det som är fel.. Om jag blev större o pratade högre så kanske det skulle ge resultat.. Nä, tror inte det jag.. Men jag tror jag ska gå o köpa ett par hörselkåpor som jag kan gömma mig bakom.. ;-)

Jag är väldigt tacksam att jobbedagen är slut, för i samma takt som vi jobbade bort morgondagen så ramlade det in än fler. Det kändes som att vi aldrig kom ikapp.. sista timmen hann vi jobba undan lite men det är ändå rätt mycket kvar tills i morgon.. Men, morgondagen kan jag inte göra något åt i dag så det struntar jag i..

Men.. jag fick en trevlig sällskap när jag var ut o tog lite luft en stund.. o eftersom jag har tidig fika och lunch så får jag tillfälle till många leenden.. väldigt trevliga leenden.. Pirrigt o spännande..

O nu är det hockey på TV.. spännande.. men jag är bara såå glad att jag inte är där på plats för ljudnivån i arenan hade nog gjort att jag, efteråt, blivit galen av allt pipande o tjutande som följt i dess spår.. o direkt efter matchen blir det sängen.. ja, det är i alla fall vad jag hoppas..

Kommentarer
Postat av: Nina på Johangården

Konstigt att hockeyn aldrig tar slut...

Postat av: En liten tant

Sitter du i ett kontorslandskap? Det har jag gjort en period och himmel så jobbigt det var - just med telefonsamtal och störande ljud.

F.ö. tror jag att jag ska föra in 3-dagars vecka i partiprogrammet.I ett nafs vore arbetslösheten borttrollad och alla människor skulle få lön och tid att leva!

2007-05-11 @ 23:26:41
URL: http://tant.webblogg.se
Postat av: Excessa

Nina.. Nu är den slut..
Tant.. Nej, men vi sitter 3 st i ett o samma rum lagom för 2.. Men nu är det nedräkning till flytt o då får vi stereoheadset eftersom vi begärt det.
Aah, 3-dagarsvecka.. Uunderbart!

2007-05-14 @ 19:01:28
URL: http://excessa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback