Okej, erkänner..

.. jag inte enbart varit vårtrött ett tag.. jag har även pysslat med lite annat... hmm.. lite o lite... njaa, om jag sammanfattar veckan så har jag fått alldeles för lite sömn...

Råkade, japp det var absolut inget jag planerat o har man inte planerat så råkas det både hit o dit, sätta in en beskrivning av mig själv på en av nätets alla miljoner sidor.. Till en början var det nog mest en liten lek men man leker inte med kontakter... Kontakter ska ju man vara varsam med o inte stoppa in fingrarna i hålen för då kan man få en frisyr som inte är av denna dagen...
Men leka med leenden är bra, speciellt för självkänslan när den är trött... så jag har lekt med leenden o fått många skratt... Herreguu va många roliga människor det finns där ute i rymden... Hade jag inte minsta lilla aning om... Tyvärr har det resulterat i att nätterna blivit fruktansvärt korta, men veckan o dagarna har som bara förvunnit o rätt vad det var så var det fredag igen... *skumt*

Men jag är försiktig o bjuder inte hem okända människor.. Fast jag har varit på date 2 gånger... Den första blev dock inte alls lyckad så vi sa bara hej o försvann från varandras liv..  Den andra.. hehehe...Say no more!

I dag upptäckte jag att alla (nåja, nästan) träd är gröna... Löven är skirt gröna o lever i solen o vinden... Underbart livgivande.. Jag tror jag börjar vakna...

I´ve got..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback