Bättre sent än aldrig..

Av goa Lenjangel (och om jag inte missminner mig totalt) även den rara Nina på Johangården kom en utmaning en gång för länge sedan.. Snablars vad tiden går fort ibland..

Jag gör ett försök och det finns en mall att följa;
* Länka till den som taggat dig *
Berätta sju personliga sanningar om dig själv *
Tagga sju personer i slutet av ditt inlägg * Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade

Så här kommer några sanningar......

1* 9 dagar av 10 har jag olikfärgare sockar på mig vilket är en medveten handling o har inget att göra med att jag inte är vaken när jag klär på mig
2* Inbillar mig ofta att jag är smart när jag försöker ta en genväg till något ställe.. Hmm.. Den som en gång sagt att genvägar är senvägar har sÅ rätt för den vägen tar dubbelt så lång tid för mig eftersom jag ju inte det minsta tillstymmelse till lokaksinne.. Men det är kul o vara lite vilse för man, Jag, får ju se sånt jag annars aldrig hade upptäckt
3* Jag är sällan o aldrig i krogsvängen men jag dejtar på nätet.. Har hittat 2 underbart leende män som jag träffar under oregelbundna former..
4* Jag tror på möten, om än det sker i det kortvariga som att säga Hej till busschauffören, kassörskan eller städerskan
5* Jag tror på att i Tanken föds handling
6* Jag känner Tacksamhet när någon frågar mig om jag kan/vill vara hundvakt. Eftersom jag själv varit hundägare så vet jag att man inte lämnar bort det bästa man har till vem som helst
7* Jag är snygg naken! Eller, det är i varje fall vad jag säger till mig själv varje gång jag står naken framför spegeln

O nu skulle det ha kommit en utmaning till sju personer..
Den punkten fallererar jag på.. Men, jag lämnar öppet till Dig som känner sig manade att över..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback