Sista november..

.. fast det är det ju inte för november kommer säkert tillbaka nästa år igen.. Om nu inte någon bestämmer bort den som de gjort med vissa dagar som förut varit  röda..  hmm.. För min del får de gärna bestämma bort mina röda dagar för de brukar inte vara roliga..

November däremot, har varit lysande och full av upplevelser.. Ett flertal mycket trevliga dejter.. men jag är lite fegis så jag dejtar endast samma människor.. Jag vet inte vem av dem jag gillar mest men en av dem börjar dock kännas aningens närmare än den andre.. men det kanske beror på att vi pratar mer och träffas oftare vilket ju brukar leda till att man lär känna varandra lite mer.. Sonen har jag ännu inte träffat men det gör han bara rätt i för inge smart o komma hemdragandes med okända kvinns lite nu o då.. Fast jag vet ju inte hur ofta han träffar okända kvinns..

Dejt med Lars Winnerbäck och Fredrik Lindström har det också blivit vilket gett mig livgivande energikickar.. Fast de visste ju inte riktigt att jag dejtade dem för jag var lite blyg o höll en viss distans..  Gillar man deras stil så kan jag varmt rekommendera en dejt med dem..

Obegripligt mycket på jobbet men jag fick en eloge av ledningen på ett av våra arbetsplatsmöten.. o då sträckte jag lite på mig.. men bara liiiite.. Bästa jobbkompis och jag sköter ju vårat o de andra sitt och vi har hela tiden fått höra att De har såå mycket vilket vi kontrat med att även vi har mycket.. I går kom, kors i taket, lillchefen o sa att hon hade sagt till storchefen att hon var tacksam att hon hade oss gamla som tog hand om den biten alldeles utan att besvära henne.. Alla behöver uppmuntran så det var inte mer än rätt av henne. Vi frågade vad hon skulle göra om vi båda var borta en eller ett par dagar och då sa hon att det får vi inte.. Jahupp, då får vi väl komma överrens om att dela upp eventuella sjukdagar..

December börjar med fest i morgon och den ser jag fram emot vääldigt mycket.. Till o med så mycket att jag ansträngt mig o inhandlat både skor, kjol och överdel, samt några små smycken.. hmm.. Min festgarderob blev nog dubbelt så stor som den var innan så jag känner mig som en riktig partypingla nu..

På måndag är det tandläkarbesök igen.. Ser absolut inte fram emot det men det måste göras och sen så kommer jag att nästan inte ha någe amalgam alls kvar.. kanske kanske blir minnet bättre efteråt..

På onsdag är det tänkt att bästa L och jag ska ut o käka efter jobbet.. Råkade upptäcka att presentkortet jag har även gäller i restaurangen så jag passade på o fråga henne så vi får tillfälle att tjattra lite om livet och dess guldämnen..

Torsdag kväll är det invigningsfest i nya butiken för alla våra ringare.. eller i varje fall för dem som kan komma.. Ska bli mycket trevligt att träffa de jag vanligtvis bara har en röstbild av.. o så serveras det italiens buffé så kvällsmackan kan jag nog strunta i..

O på söndag den 9 december bästa L och jag bokat tid med doktor Hernriksson.. eller jag menar Krister Glas.. Gissar vilt att vi kommer ha ett litet triangeldrama..

"Liv, jag förstår dig icke. Det har så småningom gått upp för mig att det inte är meningen att man skall förstå livet. Första budet: du skall icke förstå för mycket! Men har man förstått det, så har man redan förstått för mycket."
Ur Doktor Glas

Life is beautyful..

Kommentarer
Postat av: Blackout

Ja, life is very beautiful och snart är det jullov. Tänk, 2 dagars semester blir en och en halv veckas ledigt :)

Postat av: Excessa

Blackout.. Så trevligt att se dig. Ah, låter härligt. Själv fick jag bara ledigt mellan nyår o trettondagen.. men det blir nog bra det med..

2007-12-03 @ 17:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback