Flirtningen..

.. får jag nog lägga av med.. det blir på tok för sena kvällar vid datorn och telefonen.. o jag orkar ju nästan inte kliva upp på morgonen.. o så blir jag disträ.. o så blir det för mycke kaffse på kvällarna o bara det är nåt som inte är riktigt bra för mig.. hmmm... fast alla leenden och skratt uppväger ju det negativa och gör dagarna trevligt småleende.. Svårt det här.. Men tror ändå jag bestämmer mig för att fortsätta le..

I morse fanns det inga lediga parkeringar så jag valde att ta med mig bilen till jobbet.. Visst blir det dyrare än att cykla men ändå billigare än med böter.. Och jag måste faktiskt erkänna att det var rätt skönt o skjutsa gumpen.. speciellt när jag skulle hem.. Det behövs inte mycket övertalning för att latsmasken ska ta över ens liv..
Tänkte ringa hyresvärden o fråga om det finns någon ledig parkeringshyra men hann inte med det.. men det kommer ju en dag i morgon också..

Var o shoppade lite mjölk o andra nödvändigheter och när jag kom hem så lyfte jag mig i kragen o bokade tid hos bilprovningen.. *dutti jag*
Sen gjorde jag av med lite pengar o beställde en kamera.. vojne, vojne.. många pengar blev det.. Men jag vill ha en! O just nu är färgerna i naturen helt underbara.. Fast det är de ju året runt.
Hösten är dock en av mina favoritårstider när luften blir lättandande och kontrasten mellan svalkan i skuggan o värmen mot en solvägg känns ända in i ryggmärgen..

I morgon måste jag ta bilen eftersom jag måste hämta kameran.. o så måste jag hämta hårbollarna efter jobbet..

Uppdate! Opppsi.. Det här skrev jag torsdag förra veckan.. Blev visst lite disträ o glömde spara & publicera..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback