Dagen i dag..

.. har varit underbart livgivande och fylld med underbara skratt och leenden och många Upplevelser utöver det vanliga. Först o främst sovmorgon fast jag hade hårbollarna här. Gamlingen kämpar på o är bara så nöjd när han är här. Likaså är lillen. Sen flera timmars umgänge med min vän.. Ja, jag tror jag kan sluta kalla honom dejt nu ;-)
O sist men inte minst, bio med en nyvunnen kompis. Vi såg Ang Lees Lust, Caution idag o jag håller med alla recensenter som ger den 4/5, 5/6 eller 9/10.

Så tro det eller ej, men jag lovar, eller inbillar jag mig, att jaget lever eftersom hon så väl lever sig in i texten till Colbie Caillats Bubbly





Dagen i dag har varit alldeles underbart leende och livgivande.

Kommentarer
Postat av: Topaz

Yes, it's most important to smile!

Mvh/

Topaz

Postat av: En liten tant

Det är härligt att komma hit och ta del av leenden efter att ha grälat om fildelning i flera dagar.

2008-02-04 @ 22:08:09
URL: http://tant.webblogg.se
Postat av: Excessa

Topaz.. Alldeles riktigt!

Tant.. Hmm.. fildelning.. Är det inte lättare o ta varsin tallrik o sked till filen när ni äter frukost? ;-D

2008-02-06 @ 18:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback