Så är OS igång igen..

.. som tur är så jobbar jag för det är ju bara Paralympic o från dessa tävlingar visar de endast sammandrag 30 minuter var kväll.. Jag förstår inte varför för i Paralympics 2004 i Aten tog vi, alltså Sverige, 21 medaljer; 8 guld, 7 silver, 6 brons. O är det inte medaljer som vi är ute efter.. Skulle dem från paralymics vara mindre värda än "vanliga" OS? I mina ögon är de inte det! Tänk själv att vara förlamad från midjan o neråt o simma 400m frisim.. Jaget skulle inte klara det som jaget ser ut idag o jag kan promenera o cykla obehindrat..Dem skulle visa massa timmar därifrån så kanske kanske någon som klagar på att vädret är kallt evenuellt får sig en tankeställare..

Annars är det kaos.. o trist.. svarade en o samma sak över 700 gånger förra veckan.. Fy vad tråkigt jobb jag har.. eller kanske inte för lyckades locka fram en massa leenden, fnitter o skratt från dem som ringde.. DET gör jag enbart för min egen skull för tycker om leenden jag.. Är egoistisk ända ut i fingertopparna..

J lyckades få mig att le ifredags när han förvarnade om lördagsbesök eftersom jag hade ett par filmer som han ville se.. Ooooppsi.. Vill han se hela filmerna så lär han få komma tillbaka en annan dag för vi liksom lyckades bara se första halvorna.. På något sätt känns det som vi börjat om.. hmm.. *skumt* Nåja, tar en dag i taget så får vi se vars det slutar..

I morgon är det dags för orientalisk dans o gunga magen.. Ser fram emot det.. Livet känns lite
Bubbly..

O jag kan inte kommentera.. Kram på Du som tänker på mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback